Äntligen!

Hallihallo!

Här är äntligen bloggen som ni alla med stor spänning väntat på!

Gustav och Simons blogg för citat, rebusar, och annat kul som händer under de långa veckorna i skolan!

Tanken med bloggen är, själviskt nog, framför allt att roa oss själva och våra kompisar! Skulle DU tycka att den är tråkig/dålig så skiter vi i det, HA!

 

Vi kommer väl försöka lägga in i alla fall ett veckans citat varje typ fredag, och kanske en rebus någon annan dag i veckan. 

Till rebusen ska vi försöka få upp en video, om det nu går på denna tveksamma(?) sida. Designen kommer vi så klart att jobba med.

 

Välkommna ska ni vara!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA!!! som vi har väntat! :D

kan gärna bistå med citat bland annat

2009-01-27 @ 19:23:44
Postat av: norin

way to go! äntligen har jag nått att göra framför datorn, jag kan svaret mohahaha

2009-01-29 @ 16:51:10
Postat av: Affe

Äntligen en riktig blogg som är värd att läsas! =)

2009-01-30 @ 10:05:12
Postat av: Steffen

Tjena, asså kan du skicka ett pm med lösen , jag fick inte ihop alls, även om gus sa det till mig. XD

2009-02-02 @ 21:19:03
Postat av: Steffen

tjena, asså, jag kommer inte in, gus har gett mig fel saker, may someone help me!?

2009-02-02 @ 22:28:48
Postat av: Rasmus

Jag lyckades kläcka två skojjiga komentarer idag!^^



.....

2009-02-05 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0