Paja rutan på köpet

idag har jag varit på stan, med idag menar jag i förrgår, och med det menar jag att jag inte kom ihåg vilken dag det var.
Hursomhelst, hippsomhapp, piffopuff- ursäkta språket, jag såg en skylt (mamma såg den först) där stod det:
 Laga!
Stenskottet gratis!

men vad i hela friden, det låter som om de bjuder på ett stenskott i bilrutan.

Dator.
yay, nästa år då jag börjar nv järpen, så får jag en laptop! typ. det beskedet fick jag med ett brev idag, och idag då menar jag verkligen idag. Jag tolkade det säkert fel men skitsamma, jag behöver en dator, Den här är så sjuuukt seeeg.
När jag publicerar det här inlägget hinner jag gå och brygga kaffe innan datorn reagerar och lägger upp det på bloggen.
Och jag tycker inte ens om kaffe.

-O


Kommentarer
Postat av: JPersa

Får du datorn av skolan?

2009-04-16 @ 21:16:41
Postat av: Victoria

kaffe är bra om man vill bli hyper

2009-04-16 @ 21:58:41
URL: http://kung.devote.se
Postat av: hanna

Tack så mycket min kära vän!

förresten är kaffe bra. speciellt om man råkat glömma att man har no-prov nästa dag och måste sitta uppe hela natten och läsa på. (been there, done that.) och det är gott. och så tjänar man vuxenpoäng av kaffedrickande säger min farmor.

2009-04-16 @ 23:30:26
URL: http://muminluder.blogg.se/
Postat av: oskar

datorn av skolan yes. antar att det går till någon annan linje tex Sp osså.

2009-04-18 @ 22:22:53
Postat av: oskar

jag vill inte ha vuxenpoäng^^ jag är som peter pan, förutom den där smått gay dräkten:P

2009-04-18 @ 22:24:04
Postat av: Rasmus

Jag fick brevet också! Wee, vad glad jag blev! =3



Jag såg nån såndär konstig skylt på ICA i Hallen. Den hade en sär skrivning.



"Alla stölder

Polis anmäls direkt"



Då kan man väl ta allt man vill ha och sen skylla på polisen, eller hur? xD

2009-04-19 @ 21:14:09
URL: http://rayzorz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0