Applådtack

Den här senaste månaden har kulturskolan i Åre kommun hållt ABBA-konserter, i Åre, Mörsil, Järpen och Hallen.
Jag har sett alla, fikaförsäljning och spelning är förklaringen till det.
Alla konserter var relativt konstiga på något sätt, men den i Hallen tog priset.
Längst ner på programmet står det: applådtack, Aha tänker jag- vi ska upp allesamman och buga.
Applådtack kommer, alla upp på scen... Och vad händer? Pinks låt "So what" dras igång och alla på scenen börjar hoppa, sjunga och hoppa lite mer. jag hoppade lite halvhjärtat.
Vilket applådtack, och framför allt väldigt kopplat till ABBA.
 
Sen en grej till, jag undrar lite över texten i refrängen till "So what" låten- so so what, I am a rockstar! lyder första strofen, hade de slut på ord?

GONATT
// Oskar

Kommentarer
Postat av: Rasmus

"It's been an honor playing with you tonight."

2009-04-04 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0